چقدر دوستم داری..؟!
نوشته شده توسط : صبا

 پرسید چقدر دوستم داری؟

سکوتی کردم ،چند لحظه به چشم هایش خیره شدم...

گفتم :دوستت دارم به اندازه ای که عاشقت هستم،عاشق یک عشق واقعیري ،عاشق تو، عاشقی که برای رسیدن به تو لحظه شماری می کند،به عشق این لحظه های انتظار دوستت دارم

به اندازه تمام لحظه های زندی ام،تا آخر عمرم عاشقت هستم

به عشق این که تو را تا آخرین نفس دارم دوستت دارم

به عشق این که گگاهی با تو وگاهی به یاد تو زیر باران قدم می زنم،عاشق باران...به عشق آمدن باران و با اندازه قطرات باران دوستت دارم

به عشق تو به آسمان پر ستاره خیره می شوم،به اندازه تمام ستاره های آسمان به اندازه تمام لحظات بی قراری دوستت دارم

من که عاشق چشم هایت هستم

عاشق لحظه های عاشقی با تئ چقدر شیرین است

وآنگاه که با تو هستم یک لحظه تنها ماندن نفس گیر است

به شیرینی لحظه های عاشقی دوستت دارم

من که تنها تو را دارم،از تمام دار دنیا فقط تورا می خواهم ،تو تنها آرزویم هستی..به اندازه تنها آرزویم،به اندازه همان تنهایی که با یاد تو هستم و یاتنها به یاد تو هستم

ای عشق من به عشق تمام این عشق ها دوستت دارم

پرسیدم:به جواب سوالت رسیدی؟

این بار او سکوت کرد و به چشمانم خیره شد....

و این سکوت عاشقانه همچنان ادامه داشت.....

و من باز گفتم به اندازه وسعت این سکوت عاشقانه که بین ما بر پاست

دوستت دارم.....!!!

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول





:: برچسب‌ها: متن عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/loverr-879670.gif
زهرا در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
سلام.
مــــــتـــــــــنعــــ ـــایبــــــد.
یه سرم به وبلاگ من بزنخوشت می آید
جون هرکی دوست داری نظر بذرم تابفهمم آمدی .پس فعلامنتظرتم خوشگله

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشگل در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
salam man linket kardam u ham linkam kon mer30

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
جهان مجازی من
مکانی برای تبادل اطلاعات ، دیدگاه ها
گروه خود را تشکیل بدید . برای گروه تبلیغ کنید . عضو بگیرید . جایزه بدهید !! اینجا جهان شماست
با امکاناتی همچون قرآن آنلاین . گالری عکس . فضای رایگان برای آپلود فایل های شما
کاربران برتر . اهدای جوایز به برترین ها . دوستیابی و امکانات دیگر
هم اکنون به جمع ما بپیوندید
http://W01.ir

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشگل در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
salam webet alieeeeeeeeeee be manam sar bezan mer30
byeeeeeeeeeee


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: